czwartek, 20 lutego 2014

Na słodkości zapraszam dzisiaj ....


Chyba   każdy  od  czasu  do  czasu  lubi  zjeść

coś  słodkiego . Chleba  nie  jem  już  od  dwóch  lat .

Słodkości   jednak  nie  tak  łatwo  wyrzucić...

Dla  mojej  rodzinki   piekłam  często  pyszne  słodycze .

Wcześniej  torciki   rzadko  ,  ale  sernik  , biszkopty  z  owocami ,

pierniki , rogale  itp.  Ooo...  w  moim  archiwum  znalazłam  :






Teraz   już  ograniczam   moje   działania  w  tym  temacie  ,  ale  chcę

zachęcić  do  skosztowania  tego   przepysznego  TORTU  ,  który  według

łasucha  jakim  jestem ,   to    najpyszniejsze   ze  wszystkich  ciast  ,

jakiekolwiek   piekłam   i   jadłam...



Dzisiaj mam dla Was …...
taki piękny i zapewniam, że smaczny torcik. Przepis mam ze strony: http://sugarcraftindia.blogspot.com/ . Każdy kto tutaj zawita może częstować się do woli. Nie braknie dla nikogo.

 A poniżej historyjka o Bożym torcie.
Boży tort
- Czasami zastanawiamy się - co ja takiego zrobiłam, by zasłużyć na to?
lub 
- Dlaczego Bóg musiał mi to zrobić?

Córka mówi do swej matki , gdy wszystko jest nie tak w jej życiu, np. gdy oblała algebrę,  jej chłopak zerwał z nią, a jej najlepsza przyjaciółka odeszła.

A to wyjaśnienie!

 Matka upiekła tort i pyta córkę, czy chciałaby kawałek. A córka mówi:
- Oczywiście Mamo, ja uwielbiam twoje torty.

Tutaj są niektóre oleje, -  oferuje matka.
Fuj - mówi córka.

To może surowe jaja?
Co ty, mamo!

Chcesz trochę mąki, czy może sody?
Mamo, to wszystko są jakies żarty?


Matka odpowiada:
 Tak, wszystkie te rzeczy wydają się złe same w sobie. Ale gdy są one połączone w odpowiedni sposób, dają cudowne, pyszne ciasto.
Bóg działa w ten sam sposób. Wiele razy zastanawiamy się, dlaczego On pozwala nam przejść przez takie złe i trudne doświadczenia. Ale wie Bóg, że gdy się stawia te wszystkie rzeczy w swojej kolejności, to zawsze działa to na dobre! Musimy po prostu zaufać Mu i wówczas zrobimy coś wspaniałego!
Bóg Cię uwielbia. On przysyła Ci kwiaty każdej wiosny i daje Ci wschód słońca każdego ranka.
W przypadku gdy chcesz porozmawiać, On cię wysłucha. On może żyć gdziekolwiek we wszechświecie, a wybrał Twoje serce.

Z prób i doświadczeń naszego życia stworzy piękny tort dla naszego dobra.

(autor nieznany) 

Historyjkę  o  Bożym  Torcie  mam  od   Wspaniałej   Pani   Marii




a  takie   kwiaty  znalazłam  w  moim   archiwum 

które  dostałam   na  urodziny  :)))))))
Ech ...20 luty  fajna   data  i  już  !
 












7 komentarzy:

  1. Irenko,
    zdrowia, szczęscia i miłosci Ci życzę na każdy dzień!
    Happy Birthday to you Irenko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za piękne
      życzenia :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Krysiu dziękuję za muzyczny upominek ,
      bardzo lubię słuchać utworów p. Rynkowskiego :)))))))

      Usuń
  3. Ja również przyłączę się dożyczeń.
    Niech każdy Twój dzień będzie radosny i blogosławiony.
    Wraz z życzeniami z okazji Twoich Urodzin dedykuję Ci Irenko tą piosenkę:
    http://youtu.be/qKe4zSbeO1A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Mario pięknie dziękuję za życzenia i
      muzyczny upominek z najpiękniejszych lat
      mojej młodości , dziękuję i pozdrawiam
      serdecznie , życzę dużo zdrowia i słonecznych
      pięknych , kolorowych dni .

      Usuń