wtorek, 3 marca 2015

Pokoloruj swój świat....może to być.... nawet zwyczajna K R E D K A

                                                                           


Dzień  dobry,
witam  pięknie  moich
wspaniałych  Gości,  odwiedzających  to  miejsce.
Dziękuję blogowej  przyjaciółce  Krysi,
która  swoim  nowym  postem, dała  mi  znak, że  czas
napisać  o  tym,  jak  to  u  mnie  z  MANDALĄ  było....
Inspiracją  był  kalendarz  od  Iwonki.
Kalendarz  i  moje  przygotowania  do  zabawy  przedstawiam
na  pierwszym  zdjęciu.  Na  drugim,  efekt  mojej  pracy.
                                                          
                                                                  
Na  zdjęciu  poniżej,
jest  uszyta  przeze mnie  MANDALA, którą  dałam  w  prezencie  PANI  MARII.
                                                                        

   
 

http://maria-mojawizjazdrowia.blogspot.com/2015/01/koo-ratunkowe-mandala-i-herbatka-z.html


           Kolejne  zdjęcie  to  różne  wersje, mojej  pierwszej  MANDALI                                                         

Mandale

To obrazy w kształcie koła, tworzone w trakcie medytacji. Malowanie mandali pomaga wydobyć z nas to, co najlepsze, nawiązać kontakt z samym sobą. Dobry interpretator, z takiego obrazu może wyczytać wiele informacji o osobie, która go tworzyła. Warto też wpatrywać się w mandalę, pozwala ona pracować nad sobą przez podświadomość. Mandala oddziałuje na naszej życie.
Więcej na ten temat,  pięknie  napisała Krysia tutaj :  http://flyashighaseagles.blogspot.com/
                                                                                   

Dziękuję  za  odwiedziny :)


10 komentarzy:

  1. Twoje mandale Irenko to prawdziwe dzieła, zachwycają barwą, kształem, cudnymi wzorami. Bije od nich przyjemna energia.

    Dzięki Toie zachwyciłam się mandalami,
    ale to jeszcze daleka droga, żebym mogła od siebie napisac, jak mówisz 'pięknie' na temat mandali.
    Bawię się nimi i sprawia mi to radośc, wycisza.

    Serdeczności Ci posyłam ....
    i do następnej mandala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu,
      cieszę się, że miałam wpływ,
      na Twą radość i wyciszenie,
      pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  2. i do następnej mandali miało byc..... jaką stworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu,
      coś już planuję nowego, ale teraz
      więcej czasu w ogrodzie ....
      przebywam...wiadomo...WIOSNA !!!

      Usuń
  3. Irenko to moje ukochane skarby bezcenne na wieczną pamiątkę.

    Serdeczności moc dla Ciebie - Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Pani Mario,
      pięknie dziękuję za odwiedziny,
      cieszę się, że poczta zadziałała...i życzenia
      Wielkanocne doszły :)))
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Przepiękne te mandale . Faktycznie coś w nich jest. Pozdrawiam Cię serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,
      fajna zabawa z MANDALAMI,
      cieszę się, że mnie odwiedziłaś,
      pozdrawiam także :)))

      Usuń
  5. Irenko, widać przez te mandale Twoją urodę, serce i rozum oraz to, jak wrażliwym człowiekiem jesteś.Cudnie.Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Teresko za piękne słowa,
    ludzie wrażliwi, nadwrażliwi nie mają lekko....
    jak to w ŻYCIU...coś za...coś.
    Dziękuję za odwiedziny,
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń