Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

sobota, 22 kwietnia 2017

Z I E M I A .....ŚWIĘTO MATKI ZIEMI ...22 kwietnia

Z I E M I A .....ŚWIĘTO MATKI ZIEMI ...22 kwietnia


Dopiero  gdy  zostanie  
ścięte  ostatnie  drzewo,
ostatnia  rzeka  zatruta,
ostatnia  ryba  złapana, 
człowiek  odkryje, 
że  nie  naje  się  pieniędzmi.....

/ mądrość  Indian  Kri   /





Gdy  świat  traci  swoją  harmonię,

wtedy  wszystko  skłania  nas,

aby  połączyć  się  razem

i  dzielić  wspólną  odpowiedzialność .

Każdy  z  nas

jest  małą  gwiazdką

świecącą  na  tle  nieba,

które  jest  ciemnością.


Cytat   pochodzi  z   książki,  z  mojej  biblioteki  :
"  Myśli  codziennego  życia "
                                                      o.  Jan   Mirosław   Bereza



A .... w  ...  Ogrodzie  zakwitły  cudnie ....jabłonie,
miliony   kwiatków  radują  oczy  ...

Wiosna  ....radosna  ....ptaszki  śpiewają,
w   zielonym  gaju ...

Nawet   ślimak   zachwycony....wiosenną  wrzawą,
Krople  deszczu  podziwiać  chce :)))

Zdjęcia  własne .

4 komentarze:

  1. Kochajmy więc naszą Matkę Ziemię żywicielkę.
    Ślimaczek Cię odwiedził, miły gość. Mnie odwiedziła
    dzisiaj pszczółka, sympatyczna była... Mała rzecz o cieszy. Pięknie kwitną jabłonie, będzie owocnie u Ciebie.
    Nacieszyłam dzisiaj oko u Ciebie.
    Pozdrawiam Cię Irenko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękny komentarz Krysiu,
    pozdrawiam serdecznie,
    miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Irenko wpisz coś u mnie albo odpisz tu wtedy chyba będe mieć dostęp do twego maila..nie mam na Ciebie namiarów:):Wymazałam tamten wpis bo był chyba publiczny a tak nie chciałam:):)
    Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń