Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

wtorek, 11 sierpnia 2020

Pozytywna energia ......cudowna dieta




❤ Wstawać wcześnie......................

❤ Zachwycać się życiem i wszędzie widzieć cuda...

❤ Oddychać głęboko świeżym porannym powietrzem.........................

❤ Być wdzięcznym za wszystko; za moje życie, za to co mam i kim jestem.................

❤ Nigdy nie narzekać, ale działać.....................

❤ Dużo się śmiać, przede wszystkim z siebie .......................

❤ Patrzeć z zaufaniem w przyszłość..........................

❤ Szukać towarzystwa pozytywnie zakręconych ludzi.......................

❤ Cieszyć się słońcem na twarzy i wiatrem we włosach....................

❤ Być szczęśliwym tu i teraz, bez powodu, tylko dlatego, że JESTEM........................

❤ Kochać całym sercem 💓.............................

( znalezione  w necie  )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz