Rado艣膰 o poranku.......

To co mnie wci膮偶 zachwyca i daje si艂臋 i moc :):)

czwartek, 5 pa藕dziernika 2023

A gdy jesienna aura puka do drzwi......moje r臋kodzie艂o 馃槏











Dzie艅 dobry 馃槉
podziel臋 si臋 z Wami moimi pomys艂ami na ciekawe kreatywne sp臋dzanie
czasu 馃槏
Lubi臋 szy膰.....je艣li moja wena idzie w tym kierunku to wymy艣lam i tworz臋.
Jest to ciep艂a tunika. Uszy艂am j膮 z 3 szalik贸w....

Jest to lewa strona mojego dzie艂a :)

Na tym zdj臋ciu prawa strona mojej tuniki na ch艂odniejsze dni,uszy艂am j膮 

chyba rok temu 馃挀馃挀

Lubi臋 moje kreatywne szycie . Mam wiele sposob贸w aby mi艂o sp臋dzi膰 czas....

Na pocz膮tku 2021(stycze艅,luty) roku zacz臋艂am na nowo rysowa膰 i (stycze艅2023) 馃槏 malowa膰 akwarel膮.

Manekin na kt贸rym prezentuj臋 moj膮 tunik臋 to zam贸wiony prezent na gwiazdk臋(2020)

Dosta艂am tak偶e zestaw kredek 馃槏 a za jaki艣 czas pojawi艂y si臋 akwarele.....








Na tym zdj臋ciu jest manekin o kt贸rym napisa艂am wcze艣niej.



Na zdj臋ciu 1 z lewej strony ocieplacz z szalika- szary( uszy艂am w grudniu 2019) w po艂膮czeniu z ciep艂ym kardiganem, kt贸ry przerobi艂am: plisa jasno-szara z przodu i doda艂am mankiety.           艢rodkowe


zdj臋cie to ten ocieplacz ( szalik po艂膮czony z karczkiem od innej sp贸dniczki馃槏 Zdj臋cie 3(stycze艅 2021r) to ca艂o艣膰:
Kardigan,ocieplacz-sp贸dniczka,szaliki (dla koloru na potrzeb臋 foto馃槄) i..............tu uwaga kapelusz.kt贸ry zrobi艂am z czapki  馃槉 Zawa偶y艂am inny odcie艅 tej samej sp贸dniczki hmmm...albo o艣wietlenie albo telefon jest sprawc膮 tej r贸偶nicy......



W tej chwili szyj臋 ocieplan膮 lekk膮 kurteczk臋 , maluj臋 akwarel膮 i czytam ciekawe ksi膮偶ki.

By膰 mo偶e wkr贸tce co艣 nowego udost臋pni臋 馃槉

Mo偶liwe,偶e kogo艣 zainspiruj臋 do dzia艂ania, Nikomu teraz nie jest 艂atwo....nie wchodz臋

w szczeg贸艂y,powiem tylko... r贸bmy to co kochamy robi膰 i dbajmy o siebie 馃挀馃挀馃挀

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny .....pi臋knego spe艂nionego 偶ycia w zdrowiu i rado艣ci

dla Was 馃挀馃挀

( zdj臋cia w艂asne )








 


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz