Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

poniedziałek, 25 marca 2024

Wiosenny cudowny czas.....

 




Dla tych, dla których święta są ważne i dla tych..dla których.. są to zwykłe dni 💚 Dla tych, którzy chodzą do kościoła i dla tych, dla których... świątynią są las, morze, łąki i góry 💛 Dla tych, którzy schylają głowę i biją się w piersi przy dźwięku organów i dla tych.......... którzy śpiewają z wiatrem i cieszą się z deszczem 💚 Dla tych, którzy są inni i których nie rozumiem 💓💓 Dla Was Wszystkich 💓💙💚💛💜 Moja miłość 💓 Moja radość 😅 Moje uśmiechy 😃

( tekst sawarudnicka, dziękuję💓)



Jeśli dżwigasz w rękach kamienie, myśląc że to diamenty, nie będę ci mówił, abyś się ich pozbył.
Powiem tylko:
- Bądź uważny i spójrz jeszcze raz!
Jeśli sam zobaczysz, że to nie diamenty, to czy będziesz musiał się ich wyrzec? Same wypadną ci z rąk.
A jeśli nadal będziesz chciał je dźwigać, będziesz musiał włożyć w to duży wysiłek, będziesz potrzebował bardzo silnej woli, aby nadal je nosić.
Nie możesz ich długo trzymać; gdy zobaczysz, że są bezużyteczne, pozbawione sensu, sam je odrzucisz.
Kiedy twoje dłonie będą puste będziesz mógł poszukać prawdziwego skarbu.
A prawdziwych skarbów nie szuka się w przyszłości. Prawdziwe skarby są tu i teraz.
Osho


Dla Wszystkich,którzy odwiedzają mojego Bloga cudowności i czasu relaksu
w gronie najbliższych 💚💛💓💛💓

(teksty znalezione w necie....................,zdjęcia własne,babka mój pomysł i wykonanie,
dekoracja świąteczna mój pomysł i wykonanie 😍)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz