Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

poniedziałek, 11 maja 2015

O tym jak w marcu zaświeciło drugie słońce....


Witaj,
serdecznie  zapraszam  do  słonecznej
KRAINY....

Forsycja.....pokłady  RUTYNY....i  wielu  innych  ważnych  dla  zdrowia  witamin,mikroelementów.
Herbiness  inicjatorka  pięknych, bardzo  potrzebnych  AKCJI, które zachęcają do innego
spojrzenia  na  przyrodę, która nas otacza. Mamy skarby o których zapomnieliśmy, a szkoda !
Ogrody, łąki, lasy,pola....nawet ugory...to  prawdziwa APTEKA.
Zapraszam kolejny raz do  INEZ ROGOZIŃSKIEJ ....

http://www.herbiness.com/cala-polska-widzi-forsycje-wiecej-slonca-marcu/

   Sklep - INEZ

INEZ BLOG

Ja  już przekonałam się  do  tego,  o  czym  mówi od  dawna  INEZ .
Działam, pozyskuję, zbieram, maceruję, robię octy, suszę i robię zdjęcia i pytam,
czytam na FORACH, jak  mam wątpliwości.
Moja  FORSYCJA, mam  jej w moim  MAGICZNYM  OGRODZIE.....bardzo  dużo !

 Na początku kwietnia robiłam z forsycji herbatki, i zjadałam pączki i kwiatki na surowo :)
Najwięcej mam suszu żółtego..pięknego jak słoneczko ....Suszyłam w zacienionym miejscu,
bez dostępu światła, aby uchronić skarby zdrowotne, zawarte w tych kwiatkach.

Tak to zrobiłam..... zdjęcie  może mało ostre, ale zrobiłam jak potrafiłam....
Zamknęłam szafkę i czekałam na efekt końcowy. Fiołki przy okazji też tam suszyłam.
Moje skarby szczelnie zamknięte, czekają   w kolejce  na "swój DZIEŃ"  wierzę, że
ROŚLINY  uratują  ludzi, zachęcam  zrób coś dla siebie...bez chemii..konserwantów..plastiku..
świństwa, które zabija i okalecza. Sam o siebie zatroszcz się...nikt za Ciebie tego nie zrobi !
Życzę powodzenia w poszukiwaniu roślinnych SKARBÓW, jestem przykładem, że można,
bo na naukę nigdy nie jest ....za póżno !!!
Dziękuję za odwiedziny :)))

Zdjęcia własne.

5 komentarzy:

  1. Prawdziwe skarby natury, samodzielnie robione - to jest to Irenko!
    Podziwiam!

    Przedostatnie zdjęcie najbardziej mnie urzekło - ale cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Krysiu, wiem ,że naturalne życie jest Tobie
    bliskie, cieszmy się, że mamy to na wyciągnięcie ręki.
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąz człowiek czegoś się uczy, o czymś dowiaduje....fajnie,że znowu piszesz .....trzeba by ropropagowac to co umieszczasz:):):
    Słoencznego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny,
    za fajny komentarz. Zachęcam Cię do zrobienia
    chociażby ziołowej oliwki :)
    Pozdrawiam serdecznie...wracaj szybko do nas !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam Jadzię-Jagodę, gdyby tutaj mnie odwiedziła :)

    OdpowiedzUsuń