Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

wtorek, 17 grudnia 2013

Ogród lubi poduszki .....





Co  jakiś  czas  zmieniam  poduszki  w  ogrodzie,
te  tutaj  pokazane  uszyłam  4 lata  temu . Dzięki  takim
podusiom   , pełen  luksus  i  wygodne  leżakowanie  gwarantowane  :)
Hamak  zrobiliśmy  sami  ,  koszt  ok  20 PLN  !
Jak  dobrze  mieć  talenty  ,  bo  i tanio  , szybko ,  można  coś  zmienić...
przerobić  z  czegoś  na  coś...i  zmieniać ...zmieniać  na  nowo  wciąż  :)))





















cdn . :)))








































ZAPRASZAM  .......
do   OGRODU ...:))) 
                                  https://plus.google.com/photos/101404539250814806636/albums/5957558632259248945




https://plus.google.com/101404539250814806636/postshttps://plus.google.com/101404539250814806// 







9 komentarzy:

  1. Poduszkowy Ogród . . . Poduszkowy Raj : )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Elenko , dziękuję ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Irenko, ja też chę być piękna, dlatego wpadam do Twojego ogrodu po organic powietrze, dobrą energię drzew i kwiatów,
    i relaksuję się na pięknych, w kolorach tęczy poduszkach razem z mulutkimi kotkami.

    Ile masz kotków i innych milusińskich stworzonek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) bierz ile zechcesz organic powietrza ,
      energię drzew i kwiatów z naszego OGRODU i niech Ci służą na zdrowie !
      Piękna Krysiu o niespożytej witalności ...
      Inspiracjo Ty nasza !!!

      Usuń
  4. Magiczne miejsce:) ogród marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kala ..pozdrawiam Cię serdecznie...
      i dziękuję :)

      Usuń
    2. Kala ... Tobie także życzę zdrowia..
      i spełnienia wszystkich marzeń w 2014 r !!!

      Usuń
  5. Witaj Irenko.

    Podziwiam Twój przesliczny ogród, kwiaty,... widziałam ich u Ciebie baaardzo dużo.... ja miałam kiedys mini ogród, czyli działkę.
    Podziwiam Twoje inteligentne, spragnione wiedzy kotki. Chyba nie ma książki, której one nie czytały.
    Najbardziej podoba mi się kompozycja: kotek na oknie, próbuje poderwać małą babeczkę... uroku dodają kolorowe jesienne liscie zaglądające do okna.
    6 zdjęcie od dołu.

    Serdecznosci Ci posyłam - Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Mario za przemiły
      komentarz i cieszę się , że podoba się Pani
      ogród i kwiaty i.. kotek z babeczką ;))))
      a w 2014 życzę dużo zdrowia i samych
      radosnych chwil ...i spełnienia marzeń !

      Usuń