Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

czwartek, 22 listopada 2018

Dla radości TWORZENIA......

Dla radości tworzenia....Powiedz mi czy też  tak masz ?
Robisz coś tylko po to, aby urealnić jakąś myśl, połączyć kolory,
które kiedyś Ciebie zachwyciły ?
Tak, tak.....to było wtedy, gdy postanowiłam zrobić.....
etui....pokrowiec  na telefon !
wyszukałam w moim  " kuferku rozmaitości" odpowiednie kolory włóczki ( niektóre mają może
i 50 lat !  )  to prawda, jestem zbieraczem dobrych wspomnień......

wybrałam tkaninę, uszyłam  pokrowiec ( etui )
i zaczęłam to co najbardziej lubię, dobrać tak kolory, aby radośnie spędzić chwile,
dziergając, szydełkując.......tworzyć  :)


i dalej...
dalej....
dalej....
No nie było to takie trudne, nawet w 100%  ukończone :)
Dużo radości dało mi stworzenie takiej małej rzeczy, ot tak tylko....
Czy Ty także lubisz nieraz  zrobić coś,  co póżniej  odłożysz, ale z radością
spoglądasz na swoje dzieło i cieszysz się, że udało się !

W maju zaczęłam robić
okrągłą  torebkę z rafii na szydełku, ale niestety nie dokończyłam ..........
lato skończyło się, nie było weny, czasu....czy co tam jeszcze,
pokażę Wam, to moje cudo, tylko odszukam zdjęcia :)

Warto próbować.....uczyć się  nowego....
pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Na takich robotkach super spędza się czas...a ile satysfakcji mamy z wykonanego dzieła..Fajnie Ci wyszło...Bardzo lubiłam robótki wszelkie....
    Pozdrawiam Irenko Niech listopad będzie kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati dziękuję, od czasu do czasu sięgam po szydełko i druty,częściej siadam i coś szyję nowego, lub coś przerabiam, aby mnie na nowo cieszyło.Teraz uszyłam dla siebie 3 nowe bluzki i długą prostą czarną spódniczkę.Wyjeżdżamy z mężem do córki na Jej Urodziny....będzie super, spotkamy się znowu w komplecie....HUURRA !!! Pati lubię listopad....mój jest kolorowy...fajnie, że mnie odwiedziłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego wyjazdu,,wrzucaj na bloga reprtaż z wyjazdu:):)

      Usuń
    2. Wyjazd udany....uwierz na słowo :)
      pozdrawiam mile i serdecznie :)

      Usuń
  3. Witaj Irenko artystyczna duszyczko... też kiedyś bardzo lubiłam szydełkować, a zwłaszcza roboty na drutach. Jedyne co nie lubiłam to szycie.... nawet guzika przyszyć było mi nie po drodze. …
    Siedziałam po nocach i drutowałam. W końcu ze względu na oczy powiedziałam Stop!
    Trzymaj się tego co lubisz... pasja jest siłą napędową do życia, a także terapią na stresy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....lubię i szydełkowanie i na drutach...lecz tylko małe formy...detale :)
      najwięcej i najczęściej siadam do maszyny...oczywiście bez weny ani rusz...
      pozdrawiam pięknie, miłego dnia :)

      Usuń
  4. Pokrowiec na telefon wyczarowałaś przepięknie.
    Pozdrawiam Cię z serducha!

    ps. małe pytanko.... czy Ty Irenko czasem śpisz?..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu śpię długo bo 9-10 godzin, i lubię nicnierobienie, gapię się w okno, podziwiam mój Ogród, chmury, ptaki...ciszę,
      tak to wygląda...od czasu do czasu ;)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń