Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

wtorek, 27 listopada 2018

art-I-rEne: Nowy blog raczkuje ....5 ROCZNICA.....Urodziny Bloga :)))


art-I-rEne: Nowy blog raczkuje .... (klik w link )   Będzie tutaj o : Osobowościach które inspirują do działania... O moich pasjach... O kwiatach , drzewach ,warzywach ... O zwier...

Pięć lat za mną blogowania, każdy rok był inny, początek  był.....jaki wiadomo, 
gdyby nie tamto DOŚWIADCZENIE, nie byłoby Bloga

Życie to.....Doświadczanie.......najlepszy sposób....Być TU.........
Zatrzymać się.......cieszyć się  tym co masz, co jest..........
Wybrałam na ten Dzień  Urodzinowy, kartki ( które kiedyś dla zabawy zrobiłam )..........radosne, słoneczne, optymistyczne......bo taka jestem....
Dziękuję Wszystkim, którzy byli i są ze mną, w moim blogowaniu, za komentarze,za odwiedziny....za to,  że są..................................
pozdrawiam Was serdecznie :)))

2 komentarze:

  1. Wszystkiego Naj-Najlepszego z okazji 5-cio lecia Urodzin!
    Tyle miłości, radości, wsparcia, dobrych słów
    spłynęło i spływa z tego bloga.
    Cieszę się, że poznałam dzięki temu blogowi najwspanialszą blogową przyjaciółkę - Irenkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Krysiu za życzenia, za miłe słowa......Fakt...
    Tak daleko a tak blisko :)
    Dziękuję za wszystko, dziękuję za to,że Jesteś !

    OdpowiedzUsuń