Radość o poranku.......

To co mnie wciąż zachwyca i daje siłę i moc :):)

środa, 1 listopada 2023

Śmiertelni Nieśmiertelni..........i Energia cmentarza,energia rodowa......

 

Ken Wilber.......



Ken  Wilber........"Śmiertelni Nieśmiertelni"





    

.......diamentowym  blaskiem na śniegu.............




.......światłem słonecznym na....zbożu....
......łagodnym jesiennym  deszczem......


Nie stójcie nad moim grobem i nie płaczcie.
Nie ma mnie tam. Ja nie śpię.
Jestem tysiącem wiatrów, które wieją,
Jestem diamentowym blaskiem na śniegu.
Jestem światłem słonecznym na dojrzewającym zbożu,
Jestem łagodnym jesiennym deszczem,

Kiedy budzicie się w porannej ciszy. Jestem śmigłym lotem
Cichych ptaków.
Jestem łagodną gwiazdą , która świeci w nocy.
Nie stójcie nad moim grobem i nie płaczcie,
Nie ma mnie tam…


P.S. Wiersz z książki Kena Wilbera "Śmiertelni Nieśmiertelni"



Polecam przeczytanie tego posta :

https://lechickieodrodzenie555.blogspot.com/2022/11/energia-cmentarza-energia-rodowa.html






( zdjęcia własne)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz